عوارض بعد از ایمپلنت

عوارض بعد از ایمپلنت – عوارض که طبیعی و قابل برگشت است

وقتی که جراحی ایمپلنت به  اتمام می رسد تغییراتی رخ می دهد که بعد از عمل طبیعی است و موقتی. بعد گذشت سه الی شش ماه به حالت طبیعی بر می گردد.

عوارضی مانند:

1-      کمی شل شدن دندان کنار ایمپلنت که بعد از یک هفته الی یک ماه به  حالت طبیعی بر می گردد.

2-      درد جراحی بعد از عمل وجود دارد و اجتناب ناپذیر است و بستگی به نوع جراحی دارد و خصوصیات کسانی که کاشت ایمپلنت انجام می دهند . بهترین راه برای کاهش درد استفاده از مسکن یک ساعت قبل از جراحی می باشد.

حتما شما هم به فکر جایگزینی برای دندان های از دست رفته خود هستید.
این مطلب در مورد ایمپلنت دندان تهیه شده است
و می تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات شما باشد.
مطالعه بیشتر >>> ایمپلنت دندان چیست؟

3-      التهاب بعد کاشت ایمپلنت در برخی از بیماران وجود خواهد داشت و در مواردی که  پیوند استخوان انجام می شود احتمال کبودی هست که در بیشتر موارد این عوارض یک روز بعد از کاشت ایمپلنت شروع می شود و بعد از یک هفته کاملا به حالت طبیعی بر می گردد.

4-      در برخی از موارد ( در بیمارانی که ارتفاع فک پایین کم است ) ممکن است بی حسی یا گزگز کنار لب های مشاهده شود که طبیعی است و بعد از گذشت زمان به حالت طبیعی بر می گردد.

5-      یک مورد دیگر از عوارض که بعد از پانزده سال رخ می دهد برای درمان تک ایمپلنت های مربوط به دندان جلویی می باشد. نوک دندان های طبیعی فک بالا یک یا دو میلیمتر پایین می آیند اما نوک روکش ایمپلنت سر جایش می مانند ولی با یک بار مراجعه به پزشک مربوط برای ترمیم این مشکل حل می شود.

تمامی حقوق برای سایت ایمپلنت دندان محفوظ است

ارتباط با دکتر علی سجودی