ایمپلنت دندان حکمت کارت

ایمپلنت دندان حکمت کارت چندین دهه است که ایمپلنت ها با موفقیت در دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفته اند. به طور خلاصه، اینها نوعی “پیچ” هستند که محکم در استخوان فک قرار می گیرند. آنها از آلیاژ تیتانیوم با کیفیت بالا ساخته شده اند و نه تنها یک دندان از دست رفته، بلکه کل دندان را جایگزین می کنند. البته ایمپلنت با وجود مزایای زیادی که دارد یک ایراد اساسی دارد و آن هزینه بالای آن است. کسانی که دارای حکمت کارت هستند می توانند تا  از هزینه ایمپلنت بکاهند.

ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت در اصل جایگزینی برای ریشه دندان است. با یک عمل جراحی کوچک که با بی حسی موضعی انجام می شود و تقریبا بدون درد است وارد استخوان می شود. تنها شرط عمل موفقیت آمیز آن ارتفاع، عرض و تراکم کافی بافت استخوانی است. اگر این پیش شرط های اساسی برآورده نشود، به اصطلاح تقویت استخوان، که برای بلند کردن یا بزرگ کردن استخوان استفاده می شود. برای نقایص کوچک با استخوان مصنوعی، در موارد شدید از استخوان خود استفاده کنید، که پزشک آن را از فک، چانه یا لگن می گیرد. پس از عمل، بهبودی تقریباً 3 (در فک پایین) به مدت حداکثر 6 ماه (در فک بالا) طول می‌کشد که در طی آن استخوان به طور محکم روی ایمپلنت رشد کرده و به ساختار آن رشد می‌کند. فقط قسمت کوچکی از ایمپلنت به داخل حفره دهان بیرون زده که اساس روبنا، تاج، پل یا پروتز را تشکیل می دهد.  

مزایای ایمپلنت

از بسیاری جهات، ایمپلنت ها می توانند جایگزین دندان های مشترک شوند، هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملکرد. از آنجایی که آنها مستقیماً در استخوان قرار می گیرند، شما احساس دندان های خود را دارید و نقص های گفتاری مانند زمزمه کردن، کف زدن یا تلفظ نامشخص نیز محدود است. علاوه بر این، پروتزهای ثابت روی آنها بسیار طبیعی به نظر می رسند. پس از یک عمل موفقیت آمیز، بیماران دیگر نگران غذا خوردن نیستند. آنها به راحتی می توانند آجیل، سیب یا سایر مواد غذایی را بجوند که در نبود دندان یا پروتز نمی توانند به درستی گاز بگیرند. مزایای دیگر عبارتند از: عقب ماندگی از دست دادن استخوان: با از دست دادن دندان (ها)، استخوانی که آنها را احاطه کرده است به مرور زمان از بین رفته است. با ایمپلنت دندان در حین ورزش استخوان را تحریک می کند و در نتیجه سرعت از دست دادن آن را کاهش می دهد. افزایش اعتماد به نفس: آخرین اما نه کم اهمیت ترین، یکی از مزایای افزایش اعتماد به نفس بیمار است. او با ایمپلنت ها احساس اعتماد به نفس می کند و نمی ترسد که پروتز او در طول یک مکالمه معمولی شل شود. هنگام غذا خوردن هم همینطور است. ایمپلنت ها عمر طولانی دارند و با مراقبت مناسب می توانند تا آخر عمر دوام بیاورند. هنگام از دست دادن یک دندان، مانند بریج های ثابت معمولی، نیازی به تراشیدن دندان های مجاور و در غیر این صورت کاملاً سالم نیست. کیفیت ایمپلنت ها بسیار مهم است، اما قبل از هر چیز این متخصص ایمپلنت است که ایمپلنت ها را معرفی می کند. اگر شما نیز  پوشش حکمت کارت هستید، می توانید با آن هزینه گزاف ایمپلنت را به صورت اقساطی یا نقدی  پرداخت کنید‌

حکمت کارت چیست؟

افراد  شاغل در نیروهای مسلح تخت پوشش کارت اعتباری حکمت کارت قرار می گیرند. برای بهره مندی از مزایای این کارت باید به مکان هایی اعم از فروشگاه یا درمانی مراجعه کنند که پذیرنده این کارت یا به عبارت عامیانه تحت قرار داد با حکمت کارت است. با در دست داشتن این کارت به هر کجا که مراجعه کنید بدون هیچ گونه ضمانت و چک و پیش پرداخت از خرید  کالاها و خدمات مختلف در طی قسط بندی 6ماه تا یک سال بهره مند می شوید. حکمت کارت دارای طرح های مختلفی برای افراد شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح است که خدمات بسیاری را به آنها عرضه می دارد. شما با در دست داشتن حکمت کارت در هر جای ای آن که مستقل باشید و به هر شهر دیگری که سفر کنید می توانید از تمام خدمات آن اعم از پزشکی و دندان پزشکی و زیر شاخه های آن چون لمینت،عصب کشی، روکش ، ایمپلنت و… استفاده کنید.‌ برای آگاهی از پوشش دادن ایمپلنت دندان حتما به مراکزی که دارای تابلوی تحت پوشش این کارت هستند مراجعه کنید و خدمات کارت خود را بررسی نمایید.  
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

ارسال دیدگاه