۵ روش موثر بهبود تجربه بیماران از حضور در مطب داندنپزشکی

تغییرات کوچک می تواند منجر به پیشرفت های بزرگ در تجربه بیماران شما در مطب دندانپزشکی شود. مطب های دندانپزشکی امروزه تمام تلاش خود را انجام می دهند تا نه تنها خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا ارائه کنند، بلکه تجربه مطب کاملی را به مشتریان ارائه دهند. از لحظه ای که بیمار وارد مطب شما می شود تا زمانی که نوبت بعدی خود را رزرو می کند، راه های زیادی برای افزایش تجربه ویزیت دندانپزشکی بیمار وجود دارد.(مطب داندنپزشکی) بنابراین برای این اطلاعات جالب در این مقاله با دکتر همراه باشید.  

راهکارهایی برای بهبود تجربه بیمار در مطب دندانپزشکی

برای این کار نکات زیر را در نظر داشته باشید: یک تیم با انگیزه داشته باشید نگرش تیم شما یکی از مهمترین عوامل در شادی و آسایش بیماران شماست. به عنوان یک دندانپزشک، شما ممکن است رهبر باشید، اما این کارکنان شما هستند که بیشترین زمان را با بیماران می گذرانند، از برنامه ریزی گرفته تا بیمه و قرار ملاقات های بعدی. شما می‌خواهید که بیمارتان احساس ارزشمندی و احترام کند، چه او برای چندین دهه بیمار شما بوده باشد و چه بیمار جدید باشد. تیم خود را متقاعد کنید که گوش دادن به نیازهای بیمار ضروری است و آنها باید با نگرانی های بیمار با احترام برخورد کنند. زمانی که شما و کارکنان دندانپزشکی تان یک “دیدگاه مشترک” از ماموریت و اهداف مطب خود داشته باشید، مطب دندانپزشکی شما به طور طبیعی رشد خواهد کرد و شاهد افزایش درآمد خواهید بود. مهمتر از همه، بیماران به طور مستقیم فضای عالی در مطب شما را خواهند دید و از بازگشت برای ویزیت های بعدی خوشحال خواهند شد.

از شبکه های اجتماعی استفاده می کند.

امروزه رسانه های اجتماعی ابزاری ضروری برای برقراری ارتباط با بیماران و اطلاع رسانی آنها از پروتکل های تمرینی است. با سیاست‌های در حال تغییر مانند همه‌گیری COVID-19، مهم است که نشان دهید چگونه تمرین شما از بیماران و کارکنان شما محافظت می‌کند. از رسانه های اجتماعی خود مانند فیس بوک، اینستاگرام، tiktok و توییتر برای شناسایی کارکنان سخت کوش، نشان دادن پیشرفت در درمان بیماران و برقراری ارتباط با پروتکل های جدید استفاده کنید. اگر تبلیغاتی برای سفید کردن دندان یا ارتودنسی وجود دارد، می توانید از شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی به مشتریان استفاده کنید تا تجربه کاملی را حتی در خارج از مطب به آنها ارائه دهید.(مطب داندنپزشکی) دندانپزشکی عمومی و اطفال از رسانه های اجتماعی به عنوان راه اصلی بازاریابی برای بیماران خود و برقراری ارتباط با آنها حتی خارج از مطب استفاده می کنند. دندانپزشکان تجربیات بیمار را در رسانه هایی مانند اینستاگرام برای مشتریان جدید و یادآوری یک ویزیت راحت دندانپزشکی ارسال می کنند. تهیه ویدیوی TikTok از بیمار در حال گذاشتن یا برداشتن بریس‌های خود راهی عالی برای برجسته کردن بازدیدها و احتمالاً تشویق دیگران به جستجوی خدمات در مطب شما است.

یک منوی شخصی برای بیمار داشته باشید.

امروزه دندانپزشکان همواره در تلاشند تا با ایجاد تجربیات جدید برای بیماران، خود را از سایر دندانپزشکان متمایز کنند. یک راه عالی برای ایجاد تجربه بهتر و راحت تر برای بیمار، ارائه یک منوی شخصی است که شامل عناصر عملی برای بیمار است تا بازدید از دندانپزشک را سرگرم کننده و آرامش بخش کند. در اینجا چند ایده برای اضافه کردن به منوی دندانپزشکی شخصی شما وجود دارد:   انتخاب خمیر پروفی با طعم دلخواه   حوله یا پتو گرم   WIFI رایگان.   یک بطری آب.   موسیقی آرامش بخش   پول بدون محصولات دندانپزشکی   ارائه مشوق های هزینه دندانپزشکی   بیماران گاهی اوقات دندانپزشکی را با هزینه های بالا مرتبط می کنند، بنابراین ممکن است از مراجعه به دندانپزشکی اجتناب کنند یا درمان را به تعویق بیندازند. همه ما هزینه های دیگری به جز مراقبت از دندان داریم، بنابراین مهم است که درک کنیم که همه نمی توانند از عهده برنامه های درمانی گران قیمت برآیند. با ارائه طرح های مطب برای بیماران بدون بیمه، تجربه راحت تری را برای بیماران خود ایجاد کنید.  

خدمات ارتودنسی را به دندانپزشکی اضافه کنید

  بسیاری از بیماران هر ساله از دندانپزشک خود درخواست خدمات ارتودنسی می کنند، بنابراین عدم ارائه ارتودنسی به این معنی است که دامنه فعالیت و درآمد شما محدود می شود. بیماران تمایل دارند تمام درمان های مورد نیاز خود را در کلینیک دندانپزشکی دریافت کنند، بنابراین با افزودن درمان ارتودنسی به کلینیک خود، می توانید تجربه راحت تری را برای بیماران خود ایجاد کنید. با انجام ارتودنسی در مطب و پرهیز از سفرهای سخت به مطب های سرپایی، تجربه دندانپزشکی بیمار بسیار بهبود می یابد.  

سخن نهایی

مراجعه به دندانپزشک می تواند باعث ترس و اضطراب شود. برخی از مردم فقط از این تجربه لذت نمی برند. دندانپزشکان عمومی و اطفال با برقراری ارتباط با بیماران و گوش دادن به آنها می توانند تجربیات راحت و لذت بخشی را ایجاد کنند. هنگامی که درمان هایی مانند ارتودنسی را به مطب خود اضافه می کنید یا مشوق هایی را ارائه می دهید، بیماران از تلاش های شما قدردانی می کنند و شاهد رشد و توسعه عمل خود خواهید بود.(مطب داندنپزشکی)
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

ارسال دیدگاه